Yllix Media Paypal Ödemeli Reklam Şirketi - Ödeme Kanıtı

Merhaba.Bu konumuzda yllix mediaya üye olmayı adım adım anlatıcağım.

Adsense ‘ye alternatif reklam sistemi arıyorsanız yllix medya reklamlarını denemelisiniz. Yllix, yayıncıların kendi web sitelerinden gelir elde etmesine yardımcı olan yabancı çevrimiçi reklam ağıdır. CPM, CPC, CPA ve PopUpreklamları destekleyen Yllix ‘de reklam boyutları 300×250, PopUp 728×90, 468×60, 120×600, 160×600formatlarındadır.


Yllix , akıllı ve tam otomatik sistemi sayesinde , siteniz için en uygun ve en kazançlı reklamları gösterir. Yllix, Sitenize eklediğiniz reklamların gösterim oranı, tıklanma sayısı ve üyelikler için bizlere ödeme yapmaktadır. Yllix reklam onayı için günlerce beklemezsiniz. Yllix’e üye olup anında aktive olan hesabınızı hemen kullanmaya başlar ve internetten para kazanabilirsiniz.


Yllix ödemeleri haftada 1 sefer yapılmakta olup ödeme alt limiti sadece 1 dolardır. Kazançlarınız; Paypal, Payza, Liberty veya banka hesabınıza yapılabilmekte.

Öncelikle buradan Yllix' gidelim.

Daha sonrası için resimlerdeki adımları tek tek uygulayın.

Resimleri büyültmek için üzerine tıklayın.
ADIM 1

Yllix media para kazanma



 ADIM 2

yllix üyelik



 ADIM 3

yiilx üye



ADIM 4

reklamlar



ADIM 5

web reklam



ADIM 6

reklam



ADIM 7

ylilx



ADIM 8

üye olmak yllix



ADIM 9

yllix üye



ADIM 10

yllix ödeme



ADIM 11 (son)

üye

Buraya tıklayarak üyelik sayfasına gidebilirsiniz.

Videonun sonuna ödeme kanıtı eklenmiştir.




Buraya tıklayarak üyelik sayfasına gidebilirsiniz.

Evet şimdi kodları sitenize ekleyerek 1$ Limitini geçerseniz ödemelerinizi en geç 5 saat içerisinde yllix media şirketinden alabilirsiniz :)

Aramalar: yllix medya üye olma resimli anlatım,yllix üye olma resimli anlatım,yllix üye ol resimli anlatım,yllix nasıl üye olunur, yllix üye ol

Hiç yorum yok: